יום | זמן פתיחה | זמן סגירה | הפסקה | |
---|---|---|---|---|
יום א | 05:30 | - | 24:00 | ללא הפסקה |
יום ב | 05:30 | - | 24:00 | ללא הפסקה |
יום ג | 05:30 | - | 24:00 | ללא הפסקה |
יום ד | 05:30 | - | 24:00 | ללא הפסקה |
יום ה | 05:30 | - | 24:00 | ללא הפסקה |
יום ו | 06:00 | - | 15:00 | ללא הפסקה |
יום ש | 18:00 | - | 24:00 | ללא הפסקה |
מוקד טלפוני מאויש, דרכו ניתן לקבל מידע מנציג שירות אודות: אופן ההגעה ממקום למקום בצורה המדויקת ביותר מעבר לניתן באתר האינטרנט. תעריפי נסיעה, מידע לגבי הכרטיסים השונים, אזורי כרטיסי המנוי. מידע על קווים מיוחדים אשר אינם קיימים במענה האוטומטי. המודיעין מעודכן בשינויים זמניים במסלולי הנסיעה של הקווים השונים בשל עבודות וסגירת כבישים, הופעות בידור וכדומה, מענה וטיפול בפניות אל מחלקת האבידות.
*3456
03-6394444
information@dan.co.il
ערוך פרטים